به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00821                                                                                                 تاريخ :  7/8/91

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی و مشاوره قانون کار‌‌

 ابراهیم صادقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی قانون کار، اظهار داشت:‌ فرهنگ سازی و آشنا کردن اقشاری که با این قانون سرکار دارند و نیز پیگیری دولت الکترونیک از جمله اهداف ایجاد این پایگاه اطلاع رسانی است.

مدیر پژوهش مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با بیان اینکه بسیاری از افراد با قانون کار سروکار دارند اما با آن آشنا نیستند، گفت:‌ در این پایگاه مباحث مربوط به قانون به صورت مکتوب همراه با صوت وجود دارد و همچنین مشاوره به افراد متقاضی به صورت پرسش و پاسخ داده خواهد شد.

وی تاکید کرد:‌ این پایگاه مجازی به متقاضیان خدمات خواهد داد و در آن اتاق‌هایی مجازی در نظر گرفته شده تا افراد پاسخ سوالات و شبهات خود را نسبت به این قانون و مواد آن دریافت کنند.

صادقی‌فر تصریح کرد:‌ متقاضیان مشاوره و خدمات در این‌باره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه کار http://www.lssi.ir  مراجعه کزده و در آنجا لینک مربوطه را مشاهده کنند.

مدیر پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مراحل آزمایشی راه‌اندازی این پایگاه در حال انجام است، عنوان کرد:‌ در حال حاضر به دنبال رفع خطاهای این پایگاه به منظور خدمات رسانی بهتر هستیم که به زودی مشکل آن بر طرف خواهد شد و آماده پاسخگویی به سوالات کارفرمایان و کارگری است.

 


منبع:  خبرگزاري فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R