به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00825                                                                                               تاريخ :  15/8/91

مصوب شدن ادامه کار شرکت های خدماتی با تأیید مجلس شورای اسلامی

 با کمال خوشبختي و مسرت عيد بزرگ غدير را که مصادف با مصوب شدن ادامه کار شرکت هاي خدماتي با تأييد مجلس شوراي اسلامي در تاريخ امروز صورت گرفت را به همه شما دلسوزان عزيز تبريک عرض مي نمايم .

بيش از 23 بار شرکت در کميسيون اجتماعي مجلس با جميع اعضاي هيئت مديره و با توجه به همايش بزرگ شرکت هاي خدماتي در استاديوم 12000 نفري آزادي و همياري و همکاري همه شما که از دور و نزديک در اين همايش شرکت نموديد و در مقابل اعضاي محترم مجلس حضور خود را خاطرنشان کرديد و باعث شديد تا مسئولان مملکتي وجود تشکل ما را با تمام اعضاي آن احساس کنند و در جلسات بعدي توجيه کامل شدند که اين کار قانوني است و اعضاي اين صنف از دلسوزان و خدمتگزاران قشر کارگر مي باشند که تعطيلي آن به ضرر کارگر ، دولت و ملت خواهد بود . لذا امروز با سربلندي اعلام مي کنيم شرکت هاي خدماتي مجدداً با قدرت و همت بيشتر به کار خود ادامه خواهند داد و همان شعار هميشگي که " هدف ما روشن نگه داشتن چراغ خانه کارگر است " را تکرار و به آن عمل مي کنيم .

در اينجا بنده از کليه اعضاي هيئت مديره که واقعاً در چندين نوبت از راههاي دور و نزديک به مجلس مراجعه کرده و هيچگاه کانون را تنها نگذاشتند تشکر مي کنم و در اين موفقيت بزرگ از تک تک اعضاي انجمن هاي سراسر کشور که به وکلاي استان هاي خود مراجعه کرده و آنها را توجيه نمودند که نتيجه آن آراي بسيار بالاي آن در مجلس امروز بود که مجلس از اعلام تعداد آن خودداري نمود ، نيز تشکر مي نمايم .

همکاران و دوستان عزيز ، اگر ما همگام با يکديگر حرکت کنيم و صادقانه و درست کار کنيم از اين پيروزي ها بسيار به دست خواهيم آورد .



با احترام
رئيس هيئت مديره
محمد انتظامي

 


منبع:  كانون

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R