به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00832                                                                                             تاريخ :  6/12/91

اذعان كارفرمایان به بی‌ثمر بودن افزایش دستمزد/ سبد معیشتی تعیین كنید

 دولت باید لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کند تا سبد معیشتی متشکل از کالاهای اساسی زندگی به کارگران اختصاص داده شود و کارگران با دفترچهٔ بیمهٔ خود، این اقلام را دریافت کنند.

رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی کشور با انتقاد از روند تعیین حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار، خواستار تعیین سبد معیشتی متشکل از کالاهای اساسی برای کارگران شد.

محمد انتظامی در این باره به ایلنا گفت: دولت باید لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کند تا سبد معیشتی متشکل از کالاهای اساسی زندگی به کارگران اختصاص داده شود و کارگران با دفترچهٔ بیمهٔ خود، این اقلام را دریافت کنند.

وی ادامه داد: بعد از ۳۳ سال باید به این تجربه رسیده باشیم که با افزایش حقوق کارگران به نتیجه نخواهیم رسید. فردای آن روزی که دستمزد کارگران افزایش پیدا کند قیمت اجناس نیز بالا می‌رود. بنابراین کارگران با این روش به نتیجه نمی‌رسند.

این فعال کارفرمایی با تاکید بر این موضوع که صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی کارگران و کارفرمایان هستند افزود: متولی این امر باید سازمان تامین اجتماعی باشد زیرا هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی را کارگران و کارفرمایان می‌پردازند و قاعدتا درآمد آن نیز باید به آنان تعلق گیرد.

رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی کشور در پایان اظهار داشت: متاسفانه تحریم‌ها و سیاست‌های نادرست اقتصادی شرایط کارفرمایان را به جایی رسانده است که توانایی افزایش حقوق کارگران به میزانی که فاصلهٔ میان حداقل دستمزد و خط فقر پر شود را ندارند.
 

 

منبع:  ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R