به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00835                                                                                             تاريخ :  6/12/91

جزئیات برگزاری اولین نشست اصلاح قانون کار/ مذاکرات از سر گرفته شد

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان خدماتی کشور از برگزاری اولین نشست بررسی لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت خبر داد و گفت: برقراری ارتباط بین بهره وری نیروی کار و دستمزد از مباحثی است که به صورت جدی در این بخش دنبال می شود.

محمد انتظامی در گفتگو با مهر از برگزاری اولین نشست بررسی لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور نمایندگان دولت، کارگران، کارفرمایان و مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان خدماتی کشور اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مختلف قانون کار توسط گروه‌های مختلف یادشده به بحث و بررسی گذاشته شد.

انتظامی ادامه داد: یکی از نکات اصلی که در بحث مربوط به اصلاح قانون کار وجود دارد، این است که منافع کارگر و کارفرما دیده شود، چرا که کارگر بدون کارفرما و کارفرما بدون کارگر، اساسا امکان فعالیت نخواهند داشت.

این مقام مسئول کارفرمایی کشور افزود: در هر صورت در کمیسیون اجتماعی مجلس اولین نشست را با حضور نمایندگان گروه‌های مختلف برگزار کردیم و این بحث آغاز شد که به سمتی برویم تا سیستم قانون کار از سبک و سیاق فعلی خود تغییر کند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این بحث مطرح شده است که بتوان راهکارهایی را در نظر گرفت تا میزان بهره وری نیروی کار در دریافت دستمزد و حقوق افراد تاثیرگذار باشد.

رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان خدماتی کشور تصریح کرد: البته نمایندگان کارگران و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز برخی مباحث درباره اصلاح قانون کار را مطرح کردند.
 

 

منبع:  خبرگزاري مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R