به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  0086                                                                                             تاريخ :  88/11/14

افزايش معقول حداقل دستمزد كارگران 15 تا 20 درصد است


 يك كارفرما در گفت‌وگو با فارس عنوان داشت:

افزايش معقول حداقل دستمزد كارگران 15 تا 20 درصد است

خبرگزاري فارس: رئيس هيئت مديره انجمن صنفي كارفرمايان شركت‌هاي خدماتي با تاكيد بر عقب ماندگي دستمزد كارگران از تورم ساليانه، گفت: افزايش معقول دستمزد بايد تدريجي و بين 15 تا 20 درصد باشد.
 

امير صادقي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، با بيان اين مطلب، با اشاره به تعيين حداقل دستمزد كارگران براي سال آينده،‌ اظهار داشت: اين موضوع در كانون كارفرمايان شركت‌هاي خدماتي مطرح شده و جمع‌بندي از كميته‌هاي كارفرمايي در اواخر بهمن گرفته خواهد شد و در جلسه اسفندماه نظر كارفرمايان راجع به دستمزد نهايي خواهد شد و به شوراي عالي كار پيشنهاد مي‌شود.
وي ادامه داد: افزايش دستمزد با توجه به تغييرات اقتصادي به وجود آمده در سطح جامعه دردي را از كارگران دوا نمي‌كند و در صورتي كه حداقل دستمزد كارگران تا 20 درصد افزايش يابد با توجه به عدم هماهنگي با مسائل اقتصادي و اجتماعي باعث تورم در جامعه مي‌شود.
رئيس هيئت مديره انجمن صنفي كارفرمايان شركت‌هاي خدماتي با بيان اين كه دولت تمايل به پرداخت نقدي يارانه دارد، گفت: دولت وضعيت اقتصادي را متعادل نگه دارد و در كنار آن با پرداخت يارانه، هزينه مايحتاج عمومي مردم را كنترل كند.
صادقي با اشاره به اين كه در بحث دستمزد، نگاه كارگران ديد عاميانه است، تصريح كرد: افزايش دستمزد كارگران در ايران طبق بازارهاي جهاني و تورم جهاني نيست كه به دليل جنگ تحميلي بود.
وي افزود: جبران عقب‌ماندگي دستمزد كارگران بايد به صورت تدريجي باشد اما اين در حالي است كه با شروع كار دولت نهم دستمزد كارگران افزايش 54 درصدي داشت و باعث مشكلات اقتصادي و خدماتي بسياري شد.

 

منبع : خبرگزاري فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R